Türkiyeʼnin ilk özel girişim entegre et tesisi olarak 37 yıldır yenilikçiliğin sembolü olan Pınar Et, tüketicilere kaliteyi ve lezzeti bir arada sunuyor.
Türkiyeʼde modern et sanayisinin öncüsü Pınar Et, 37 yıldan bu yana sorumlu üretici kimliğiyle tüketicilere güvenilir ve lezzetli ürünler sunuyor. Şirket, birçok ilke imza atarak gıda sektöründeki dönüştürücü ve öncü rolünü sürdürüyor. Kurulduğu günden bu yana gıda sağlığı ve güvenliğinden ödün vermeyen Pınar Et, son teknolojiyle donatılmış Ar-Ge Merkeziʼnde yenilikçi a geliştirmeye devam ediyor.
Değişen tüketici davranışlarını yakından takip ederek, güncel beklentileri karşılayabilmek için çalışmalarını aralıksız sürdüren Pınar Et, zengin ürün seçenekleri ve değişen yaşam koşullarına yönelik pratik kullanım sağlayan ürünleriyle farklı tüketici profi llerine hizmet veriyor. Şirket, başta şarküteri olmak üzere; dondurulmuş et, dondurulmuş unlu gıdalar, dondurulmuş deniz mahsulleri, dondurulmuş organik et, dondurulmuş bitki bazlı ürünler, konserve et ve işlenmemiş et kategorilerinde tüketicilerin kalite, güven ve lezzet arayışına cevap veriyor.
Pınar Et, mevcut ürünlerinde kaliteyi korumakla beraber, her yıl yeni ürün seçenekleri geliştirerek sektöre yeni trendler taşıyor. Dondurulmuş et, dondurulmuş deniz ürünleri ve şarküteri pazarlarında Türkiyeʼnin lider kuruluşu olan Pınar Etʼin bu başarısının ardında kalite, hijyen ve gıda güvenliğinden ödün vermeyen yönetim ve üretim anlayışı bulunuyor.
Pınar Et, Türk Gıda Kodeksi ve AB standartlarına uygun olarak üretim yapıyor. Modern teknolojilerle donatılmış üretim tesisleri; entegre kırmızı et, entegre hindi, işlenmiş su ürünleri ve yan ürünler olmak üzere dört kategoride faaliyet gösteriyor. Uluslararası akreditasyonu olan kalite yönetim sistemlerini benimseyen Şirket, bu sistemlerin gerekliliklerini iş süreçlerinin tamamında yerine getiriyor. Güçlü marka algısı, yüksek marka bilinirliği ve marka güvenilirliğine sahip olan Pınar Et, sorumlu üretici anlayışıyla düzenli olarak, Türkiye ve ihracat pazarları için gerekli olan 60ʼı aşkın denetim sürecinden geçiyor.
Pınar Et, dağıtım faaliyetlerinde mükemmelliği korumak için Türkiyeʼnin en büyük soğuk ve dondurulmuş ürün dağıtım zincirlerinden birine sahip olan Yaşar Topluluğu şirketi Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile çalışıyor. Yaşar Topluluğuʼndan aldığı güçle Pınar Et, Türkiyeʼnin dört bir yanındaki yaygın dağıtım kabiliyetine ek olarak, 20ʼden fazla ülkeye ürünlerini ulaştırıyor. Tüketicilerin güvendiği ve gönül rahatlığıyla ulaşabildiği bir Türk markası olarak Pınar Et, e-ticaret platformu PınarOnline ile müşteri kitlesinin değişen alışveriş alışkanlıklarına cevap veriyor.
Pınar Et, Yaşar Topluluğuʼnun sürdürülebilirlik anlayışı doğrultusunda, geleceğe daha iyi bir dünya bırakmak için yarattığı çevresel, sosyal ve ekonomik etkileri önemsiyor. Sürdürülebilirlik stratejisi çerçevesinde; atık yönetimi, geri dönüşüm, doğal hayatın korunması gibi çevre ve doğa odaklı çalışmaların yanı sıra sanata, spora ve eğitime yönelik sosyal sorumluluk faaliyetlerinde de yer alıyor.