39 yıldır gıda güvenliğinden ve yüksek kaliteden ödün vermeyen Pınar Et, Türkiye’de et sanayinin dönüştürücü gücü olarak ekonomiye değer katmaya devam ediyor.
39 yıldır sektörde yüksek kalite ve gıda güvenliğinin öncüsü olan Pınar Et, beslenme tercihlerine uygun yeni kategorileri ve hızlı hazırlanan, pratik ürün çeşitliliğiyle tüketicilerine yenilikler sunmaya devam ediyor.
Türkiye’de modern et sanayinin dönüştürücü gücü olan Pınar Et, kurulduğu günden bugüne dek sürdürdüğü yenilikçi, öncü ve sorumlu üretici kimliğiyle gıda sağlığını ve güvenliğini ön planda tutuyor. Tüketicilere lezzetli, güvenilir, hijyenik ve yüksek kaliteli ürünler sunan Şirket, son teknolojilerle donatılmış üretim tesisleri ve Ar-Ge Merkezi ile üstün kalitesinden ödün vermeksizin çalışmalarını sürdürüyor.
Pınar Et, Türk Gıda Kodeksi’ne ve AB standartlarına uygun olarak, modern entegre üretim tesislerinde kırmızı et, hindi, işlenmiş su ürünleri ve yan ürünler olmak üzere dört kategoride üretim yapıyor.
Güncel sağlık ve beslenme trendlerini takip eden Pınar Et, tüketicilerinin beklentileriyle uyumlu yeni ürünler geliştiriyor. Şirketin piyasaya sunduğu ürünler, lezzetin ve kalitenin yanı sıra kullanım kolaylığıyla da öne çıkıyor. Pazar dinamiklerini yakından takip eden Pınar Et, modern uygulamalar ve ürün geliştirme süreçlerinde her zaman güncel kalmayı başarıyor.
Pınar Et, şarküteri başta olmak üzere dondurulmuş et, dondurulmuş unlu gıdalar, dondurulmuş deniz mahsulleri, dondurulmuş organik et, dondurulmuş bitki bazlı ürünler ve işlenmemiş et kategorilerinde tüketicilerin kalite, güven ve lezzet beklentilerini karşılıyor. 2024 yılında Ar-Ge çalışmaları doğrultusunda yeni ürün kategorilerini genişleten Pınar Et, hayvansal protein tüketmek istemeyen tüketicilere vegan ve bitkisel protein bazlı ürünler sunarak beslenme alternatifleri sağladı. Buna ek olarak ilk tatlı alternatifi olarak sunduğu pratik çıtır börek ailesine Tahinli Börek ürününü ekledi. 2025 yılında da bu kategoride ürün geliştirme çalışmalarına devam edilmesi hedefleniyor.
Pınar Et, dondurulmuş gıdalar, et ve deniz ürünlerinin yanı sıra şarküteri alanında da Türkiye’nin lider markalarından biri olarak, geliştirdiği yenilikçi ürünlerle sektörel trendlere de yön veriyor. Şirket, değişen tüketici alışkanlıklarına uyum sağlayarak d2c (direct to consumer) stratejisi doğrultusunda e-ticaret platformu PınarOnline üzerinden de ürünlerini tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor ve zengin ürün çeşitleriyle e-ticaret kanalı üzerinden tüketicilere anında alışveriş imkanı sunuyor.
Şirket, iş süreçlerini uluslararası standartlara uygun, küresel akreditasyona sahip kalite yönetim sistemleriyle yürütüyor. Güçlü marka algısına, yüksek bilinirliğe ve güvenilirliğe sahip olan Pınar Et, 60’dan fazla denetim sürecinden başarıyla geçerek Türkiye ve ihracat pazarlarında sorumlu üretici kimliğini koruyor.
Pınar Et, dağıtım faaliyetlerindeki mükemmelliği sağlamak için Türkiye’nin en büyük soğuk ve dondurulmuş ürün dağıtım zincirlerinden birine sahip olan Yaşar Topluluğu şirketi Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile iş birliği halinde çalışmalarını sürdürüyor. Bu sayede geniş iletişim ağı ile ürün bulunurluğunu üst seviyeye taşıyan Şirket, Türkiye’nin yanı sıra 50’den fazla ülkede ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor.
Pınar Et, faaliyetlerinden kaynaklanan çevresel, sosyal ve ekonomik etkileri dikkate alarak hareket ediyor. Yaşar Topluluğu’nun sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı hedefleyen Şirket; atık yönetimi, geri dönüşüm, iyi tarım uygulamaları, doğal hayatın korunması ve Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımları gibi çevre ve doğa odaklı çalışmalara öncelik veriyor. Yenilenebilir enerji yatırımları sayesinde toplam elektrik tüketiminin %8‘ini GES projesinden karşılayan Pınar Et, aynı zamanda toplumsal sorumluluk bilinciyle; sanata, spora ve eğitime yönelik faaliyetlerini de aralıksız sürdürüyor.