Pınar Et toplam işlenmiş et pazarında yılı %17 ciro payıyla tamamlarken %19,1’lik tonaj payıyla liderliğini korudu. Şirketin en yakın rakibinin ciro payı ise %12,4 olarak gerçekleşti (Nielsen, İM hariç 2024).
Şirket, 2024 yılı ciro payında, indirim marketleri hariç salam kategorisinde %42,7; sosis kategorisinde %36,7 payla lider marka oldu. (Nielsen, İM hariç 2024).
Sucuk kategorisinde ciro payında %9,5 ile üçüncü sırada yer aldı (Nielsen, İM hariç 2024).
Tonaj payında şarküteri kategorisinde Pınar markası indirim marketler hariç pazarda %19,1 pay ve salamda %33,5 tonaj payıyla toplam Türkiye pazarında birinciliği göğüsledi.
Şirket, Türkiye diğer şarküteri ürün grubu altında yer alan füme kategorisinde %4,8 tonaj payı ve %4,1 ciro payıyla dördüncü sırada yer aldı.
Pınar Hot Dog Dana Sosis ve Pınar Aç Bitir Hindi Füme ürünleri Superior Taste Award ödülüne layık görüldü. Gurme But Etli Hindi Füme, Gurme Karabiberli Hindi Füme, Pınar Füme Jumbo Sosis ve Pınar Füme Jumbo Cheddarlı Sosis ürünleri raflardaki yerini aldı.
2024 yılında 34.937 ton satış hacmi gerçekleştiren Pınar Et, 8,1 milyar TL ciro elde etti. Şirket ciro bazında geçtiğimiz yıla göre %13,2 büyüme elde ederken 1.495,4 milyon TL brüt kâra ulaştı. 2024 yılını 2,3 milyon TL net dönem kârı ile tamamlayan Pınar Et, 439,4 milyon TL tutarında sabit kıymet harcaması gerçekleştirdi. Şirketin yıl içindeki kapasite kullanım oranı ise %62 seviyesinde oldu.