Et Ürünleri Pazarının Liderlerinden
1983 • Pınar Et’in temeli atıldı.
1985 • Pınar Et, Türkiye’nin ilk özel entegre et tesisi olarak faaliyetine başladı.
1987 • Şirket, Türkiye’nin ilk endüstriyel hamburger köftesini üretti.
1994 • Sektöründe TS ISO 9002 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’ni alan ilk kuruluş oldu.
1998 • Yaşar Topluluğu, Pınar Et çatısı altında Türkiye’nin ilk tam entegre hindi tesislerini kurdu.
2000 • Dilimli şarküteri ürünleri, ilk kez clean room (temiz oda) teknolojisi ile hijyenik koşullarda üretildi.
2001 • Pınar Et, Türk mutfağının klasiklerinden döneri endüstriyel boyutta pazara sundu.
• Dondurulmuş deniz ürünleri üretimine başladı.
2003 • TS ISO 9001-2000 Belgesi’ne geçiş yaptı.
2004 • Pınar Et, TS ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Belgesi’ni aldı.
• Dokuz farklı tadıyla “Türkiye’nin köfteleri” ürün gamını tüketiciye sundu.
2006 • Sektöründe ilk TSE ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi alan şirket oldu.
2007 • Sektörde bir ilki daha gerçekleştirerek, TSE 18001 OHSAS (İş Sağlığı Güvenliği) Belgesi aldı.
• Türkiye Kalite Derneği İzmir Şubesi tarafından Ege Bölgesi Başarı Ödülü’ne layık görüldü.
2008 • Pınar Et, et ürünleri sektöründe TSE 17025 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi alan ilk şirket oldu.
• Türkiye’de gıda sektöründe Yalın 6 Sigma çalışmalarına başlayan ilk şirket oldu.
2009 • Pınar Misket Köfte ve Pizzatto Alaturka tüketicilere sunuldu.
2010 • “Aç Bitir” kategorisi altında pratik ve tek seferde tüketilebilen salam, sucuk, ve sosis ürün grupları yaratıldı.
2011 • Şirket, ev dışı tüketime odaklanarak Pınar Profesyonel kategorisini oluşturdu.
• En kaliteli etlerle yapılan Gurme Sucuk ve sosis çeşitleri pazara sunuldu.
2012 • Pınar, GfK Repman İtibar Araştırmaları Merkezi’nce yapılan araştırmada Türkiye’nin en itibarlı ilk 10 şirketi arasına girdi.
• Pınar Aç Bitir Salam ve Pınar Gurme Burger, BrandSpark International tarafından “En İyi Yeni Ürün” ödüllerine layık görüldü.
• Nielsen ve Superbrands tarafından yapılan araştırmalarda Pınar, Türkiye’nin ilk 10 süper markası arasında yer aldı.
2013 • Yeni tatlarla farklı börek çeşitleri tüketicilerin beğenisine sunuldu.
2014 • Pınar Gurme salam, jambon ve füme etlerin üretimine başlandı.
• Aç Bitir için yapılan iletişim kampanyası, reklam sektörünün saygın ödüllerinden Altın Effie ödülünü kazandı.
2016 • Pınar, gıda sektöründe “Yılın En Başarılı Markası” seçildi.
2017 • Ecocert Organik Gıda Sertifikası alındı.
• Ar-Ge Merkezi kuruldu.
2018 • Pınar İllaki Lokum Köfte, tüketici ile buluştu.
• Pınar 3 Peynirli Tepsi Böreği piyasaya sunuldu.
2019 • Alanında bir ilk olan Hindi Fileto Konserve ürünü pazarda yerini aldı.
2020 • Dondurulmuş Organik Et Ürünleri ve Dondurulmuş Bitki Bazlı Ürünler tüketicilere sunuldu.
• Et ve et ürünleri sektöründe "TSE COVID-19 Güvenli Üretim Belgelendirme Denetimi'ni" başarı ile tamamlayarak belgeyi almaya hak kazanan ilk firma oldu.
2021 • “İş Dünyasının En Beğenilenleri” araştırmasında Pınar Et, Paketlenmiş Et Ürünleri kategorisinde, “En Beğenilen Şirket” oldu.
• Hindi kuluçkahane, yetiştiricilik, yem ve hindi et üretimini kapsayan İyi Tarım Uygulamaları (İTU) sertifikası alındı.
• PınarOnline e-ticaret platformu tüketiciyle buluştu.
2022 • Ambalaj Ay Yıldızları 2022 yarışmasında Grafik tasarımı alanında “Yetkinlik” ödülünü kazandı.