Yeni kategorileri ve pratik kullanıma sahip ürün çeşitliliği ile Pınar Et, 38 yıldır sektöründe yüksek kalitenin ve gıda güvenliğinin temsilcisi olmaya devam ediyor.
Türkiye’de modern et sanayinin dönüştürücü gücü olarak faaliyetlerini sürdüren Pınar Et, öncü rolü ve sorumlu üretici kimliğiyle gıda sağlığını ve güvenliğini önceliklendirerek, tüketicilere lezzetli, güvenilir, yüksek kaliteli ve hijyenik ürünlerini sunmaya devam ediyor. Şirket, son teknojilerle donatılmış üretim tesisleri ve Ar-Ge Merkezi’yle üstün kalitesinden ödün vermeden üretim yapıyor. Türk Gıda Kodeksi ve AB standartlarına uygun üretim yapan Pınar Et, modern entegre üretim tesislerinde kırmızı et, hindi, işlenmiş su ürünleri ve yan ürünler olmak üzere dört kategoride faaliyet gösteriyor. Çağın beslenme anlayışıyla uyumlu yeni ürünler geliştiren Pınar Et, ürünlerinde sunduğu kullanım kolaylığıyla öne çıkıyor. Şarküteri başta olmak üzere, dondurulmuş et, dondurulmuş unlu gıdalar, dondurulmuş deniz mahsulleri, dondurulmuş organik et, dondurulmuş bitki bazlı ürünler, konserve et ve işlenmemiş et kategorilerinde Pınar Et, tüketicilerin kalite, güven ve lezzet arayışına cevap veriyor. Şirket Ar-Ge çalışmaları doğrultusunda 2023 yılında yeni ürün kategorilerini genişleterek özellikle hayvansal protein tüketmek istemeyen tüketicilere; vegan ve bitkisel protein bazlı ürünler ile beslenme alternatifleri de sunmaya başladı. Bu kategorilerin çalışmaları 2024 yılında da devam edecek.
Pınar Et, dondurulmuş gıdalar, et ve deniz ürünlerinin yanı sıra şarküteri alanında da Türkiye’nin lider markalarından biri olarak, geliştirdiği yeni ürünlerle trendleri belirliyor. Şirket, değişen tüketici alışkanlıklarıyla uyumlu d2c (direct to consumer) stratejisine uygun şekilde e-ticaret platformu PınarOnline’da da ürünlerini tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor.
İş süreçleri uluslararası normlarda, küresel akreditasyonu olan kalite yönetim sistemleri ile gerçekleştiriliyor. Güçlü marka algısı, yüksek marka bilinirliği ve marka güvenilirliğine sahip olan Pınar Et, 60’dan fazla denetim sürecinden geçerek Türkiye ve ihracat pazarlarında sorumlu üretici kimliğinden ödün vermiyor.
Pınar Et, dağıtım faaliyetlerinde mükemmelliği korumak için Türkiye’nin en büyük soğuk ve dondurulmuş ürün dağıtım zincirlerinden birine sahip olan Yaşar Topluluğu şirketi Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile çalışıyor. Pınar Et, Türkiye’nin yanı sıra 30’dan fazla ülkede ürünlerini tüketicilerle buluşturuyor.
Pınar Et, falliyetlerinden kaynaklı çevresel, sosyal ve ekonomik etkileri önemsiyor. Yaşar Topluluğu’nun sürdürülebilirlik stratejisi çerçevesinde; geleceğe daha iyi bir dünya bırakmayı hedefleyen Pınar Et, atık yönetimi, geri dönüşüm, iyi tarım uygulamaları, doğal hayatın korunması Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımları gibi çevre ve doğa odaklı çalışmalara önem veriyor. Şirket, yenilenebilir enerji kaynaklarına yaptığı yatırımla, toplam elektrik tüketiminin %12’sini GES projesinden karşılıyor. Bunların yanı sıra toplumsal sorumluluklarını da yerine getirerek sanata, spora ve eğitime yönelik faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor.